fffeliciiaa

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Felicia Åström - 3 april 2014 10:47

Hej, varit lite dålig uppdatering här på bloggen, tips är att följa mig på instagram @feliciiaastrom, där uppdaterar jag flera gånger om dagen.
Ett muf konto kommer nog komma upp så småningom på insta, även en blogg / hemsida kommer att skapas.
Igår hade vi årsmöte som sagt och jag tackar för förtroendet som ordförande för verkställande året 2014.
Karl Holst (politisk sekreterare) kom upp från Kalmar och höll i mötet, stort tack för hjälpen både innan och under mötet. Styrelsen blev till igår alltså och de som blev invalda är följande:
- Felicia Åström, Ordförande
- Rebecca Jonsson,(Högsby) vice ord
- Ledamöten:
Eric Vestin
Lucas Lodge
Emanuella Olsson

Stabil kärna att bygga vidare på. Vi har nu alltså en styrelse på 5 personer som har tidigare erfarenhet att sitta i styrelse, vi har även en spridning på ålder och det är alltid kul.
Jag tror starkt på muf föreningen som igår föddes på nytt. Ser verkligen fram emot alla kampanjer och aktiviteter vi kommer ha tillsammans.
Jag som ordförande kommer göra mitt yttersta för alla ska trivas och att ett medlemsskap i muf är något bland det bästa valet man gjort i sin ungdom. "Minnen för livet" är ett citat som sammanfattar det hela på ett bra sätt.

Förra helgen:
Moderator var jag och Nella uppe i Sthlm på. Ett debattutbildning för mufare från hela landet, omkring 300 mufare var vi, riktigt mäktigt!
Knöt nya kontakter och jag fick även den stora äran att lära känna Fredrika Lundin från Jämtland, min blonda halva. Under så kort tid vi lärde känna varann känns det som om vi känt varann i flera år.
Hon är oxå ordförande i sin förening, står oxå på plats nr.6 på KF-listan, fyller 19 idag så det ska firas lite på hotellrummet i Gbg, våra personligheter är riktigt lika, och jag har känslan av att vi kommer hålla kontakten livet ut!
Bjuder på en bild från i lördags innan vi gick ut på den lokala puben i Sollentuna, paddy's!

Anders Borg fick den stora äran att vara först ut av helgens talare.. Första gången jag såg honom live, och jag bara avgudar honom ännu mer nu! Vilken människa, jag förstår att han blivit utnämnd till en av världens bästa ekonomer.

Som jag skrev innan så skall vi fira Fredrika på hotellrummet i Göteborg, och just nu sitter jag på tåget mot Göteborg för ännu en helg med moderater och mufare från hela landet. Tror vi är beräknade till 2800 totalt, DET ÄR SJUKT!
Ska få bl.n träffa Fredrik Reinfeldt, ohh så taggad!!
Hemma igen på lördag.

Nästa helg ska jag tillbaks till Sthlm för toppkandidatutbildning, då ska alla mufare träffas som står på valbarplats. Och då får jag träffa Fredrika igen ??

Ska försöka uppdatera er under helgen, men lovar inget!

Kram på er alla, må bäst!

/ Felicia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards