fffeliciiaa

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Lyckligaste flickan på jorden

Av Felicia Åström - 12 januari 2014 00:33

Hej! Första inlägget 2014. Känns riktigt skönt med ett nytt år.
Året jag kommer ta studenten, troligtvis flytta ifrån min födelseort för första gången på riktigt.. Och ja massa annat.

I förra inlägget var livet väldigt rörigt, visste inte vart jag hade mig själv riktigt. Det börjar väl lägga sig lite efter vägledning från min psykolog och även av en andlig vägledare.
Fått båda delarna av att prata av mig och lyssna och ta in information och lärdom för att ro i land båten.
Fick framförallt svar på min största fråga om varför en viss person kommit in i mitt liv på ett speciellt sätt.
Och ja han är en gåva från ovan, han ska hjälpa mig ta mig ut denna period ur livet. Och det är väldigt komplicerat de hela så det är ingen mening att jag går in i detalj men hur som helst känns det skönt att veta just varför..

Blickar nu framåt.. Och tänker satsa allt i skolan. Kommer inte ta några extra pass på jobbet utan jag ska jobba mina 29h i månaden alltså varann helg, för detta är verkligen min sista chans att få sätta mina sista MVG eller A som de heter idag och jag nöjer mig inte med nått fjuttigt D (g+). Ska verkligen stå där fredagen den 13e och skrika mig hes för att jag verkligen är gladast i världen och för jag har gjort mitt bästa!


Jag har en liten hemlighet som jag så gärna vill berätta.. Men den är såå hemlig fortfarande så jag måste hålla den kvar inom mig ett tag till.
Men jag lovar att berätta så fort jag kan :) vet att ni kommer bli lika glada som jag är lycklig nu.. Ohh bästa!

Nu ska jag dra ett avsnitt av P.H sen sova, jobba 13-22 väntas imorgon!

Massa pussar & kramar till mina favoriter där ute!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Åström - 3 april 2014 10:47

Hej, varit lite dålig uppdatering här på bloggen, tips är att följa mig på instagram @feliciiaastrom, där uppdaterar jag flera gånger om dagen. Ett muf konto kommer nog komma upp så småningom på insta, även en blogg / hemsida kommer att skapas. Ig...

Av Felicia Åström - 19 mars 2014 10:57

Hallå där! Tråkigt väder vi har, iallafall i Oskarshamn och i Flenninge, trademax ringde imorse eftersom jag vann deras instagramtävling i fredags, och dom hade också regn. För er som missat informationen om hur det gick på nomineringsstämman så ...

Av Felicia Åström - 5 mars 2014 12:56

Hej! Anledningen till att bloggen näst intill stått still är för att det har varit lugnt den senaste veckan på MUF Oskarshamn fronten. Eller nu lät det som om att vi inte gör nått men det gör vi men det är inget roligt att läsa om ;) haha Men i...

Av Felicia Åström - 18 februari 2014 00:29

Hej..   Tar nog tillbaka detta med "nästan daglig uppdatering", säger istället att det kommer bli veckouppdatering. 1 längre inlägg 1 gång i veckan lovar jag att ge er.    Dagens rubrik fick bli, "hur får vi väljarna att behålla förtråendet?"...

Av Felicia Åström - 7 februari 2014 11:33


Får väl be om ursäkt för en dålig uppdatering senaste veckan. Haft lite annat att styrt med så bloggen fick vila lite. Som tur är så har ni inte missat något speciellt i MUF arbetet. I måndags var jag och fikade med Måns, vet inte om man kan kalla ...

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards