fffeliciiaa

Direktlänk till inlägg 23 december 2013

Dagen före

Av Felicia Åström - 23 december 2013 09:51

Så var dagen här, dagen innan den stora dagen.. Känns inte som jul, snön fattas, bröderna är i New york, det är inte ens kallt liksom. 

Ska jag vara helt ärlig, packade jag ner julstjärnan igår, hade tidig vårstädning i sovrummet, rensade garderoben, monterade upp 2 nya talvelister över sängen, nya sängkläder och nya prydnadskuddar fick följa med hem från ikea igår.. 

Ringde Isabell 20 i 4, ikea stänger 6.. Cirka 50 min resetid.. Vi hann, utan någon stress!

Klockan halv 1 inatt gick jag till duschen etfer att varit helt klar i sovrummet. ( Bilder kommer senare i inlägget ) Blev väldigt nöjd, kommit in i en marinblå, beige & vit färg period. Varma jord färger kommer iallafall jag köra på till våren :)


  Hissgardinen har mamma sytt till mig av gammel mormors lakan, varken jag eller mamma vill ha dom i sängen för dom var så fina, så varför inte sy om de så man faktiskt har nån användning för dom! ( Där ser ni, stjärnan är borta! )  Mitt lilla sminkbord, med inflyttningspresent från Sandra Ek, blomman & ljuslycktorna!  Tavellisterna, liiiite svårt att veta vad jag vill ha på dem.. Tips?  


Innan på dagen var jag med mina tjejer på Isbanan på Arenan. Så mysigt med lite kvalitetstid med underbara, energifyllda människor. 

Efteråt handlade jag & Isa upp inför uppesittarkvällen som är hos mig i år. Sitter själv på 3 lotter, så nått ska jag väl vinna! haha


Nehe, nu måste jag klä på mig och bege mig mot Kalmar! Lunch med Antia står på schemat bl.n <3


Uppdaterar er nu under julen så bra jag kan.. Är ledig fram till den 28e december! Underbart att äntligen få vila med gott samvete. Hoppas att alla ni "gamla" oskarshamnare som är hemma över julen hör av sig på en fika eller promenad :)


Önskar er alla en god jul & hoppas vi ses ute på juldagen!

















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Åström - 3 april 2014 10:47

Hej, varit lite dålig uppdatering här på bloggen, tips är att följa mig på instagram @feliciiaastrom, där uppdaterar jag flera gånger om dagen. Ett muf konto kommer nog komma upp så småningom på insta, även en blogg / hemsida kommer att skapas. Ig...

Av Felicia Åström - 19 mars 2014 10:57

Hallå där! Tråkigt väder vi har, iallafall i Oskarshamn och i Flenninge, trademax ringde imorse eftersom jag vann deras instagramtävling i fredags, och dom hade också regn. För er som missat informationen om hur det gick på nomineringsstämman så ...

Av Felicia Åström - 5 mars 2014 12:56

Hej! Anledningen till att bloggen näst intill stått still är för att det har varit lugnt den senaste veckan på MUF Oskarshamn fronten. Eller nu lät det som om att vi inte gör nått men det gör vi men det är inget roligt att läsa om ;) haha Men i...

Av Felicia Åström - 18 februari 2014 00:29

Hej..   Tar nog tillbaka detta med "nästan daglig uppdatering", säger istället att det kommer bli veckouppdatering. 1 längre inlägg 1 gång i veckan lovar jag att ge er.    Dagens rubrik fick bli, "hur får vi väljarna att behålla förtråendet?"...

Av Felicia Åström - 7 februari 2014 11:33


Får väl be om ursäkt för en dålig uppdatering senaste veckan. Haft lite annat att styrt med så bloggen fick vila lite. Som tur är så har ni inte missat något speciellt i MUF arbetet. I måndags var jag och fikade med Måns, vet inte om man kan kalla ...

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards