fffeliciiaa

Alla inlägg under november 2012

Av Felicia Åström - 27 november 2012 20:45

Jaha, sista hallsträningen var i måndags men ikväll skall vi öva in vårt intåg! Så det blir sent i säng, men vad gör man inte för rugbyn. Fått en stor chans och ångrar ingenting så jag är skyldig alla ett stort fett TACK för att ni trott på mig och laget som välkomnade mig med öppna armar.

Exempelvis idag fikade jag med Tove i laget och båda två kom in i laget när det redan var uttaget.. Vi har alltså tränat lika länge i laget & vi har kommit varann nära på det privat hållet med vilket känns kalas bra :)


En annan sak som jag tänkte på här om dagen var, fan vad jag känner mig trygg i skolan med alla man hälsar på och pratar med i cafeterian.. Visst så kände jag mig trygg innan oxå men det är något extra med att känna folk i alla åldrar och från Jenny nyströmsskolan oxå.
Hittar bara positiva saker.
Kan bara se till mitt förflutna där skitsnack var en stor del av lagen och visst man har åsikter om varann men då tas det upp.

Nu ska jag ta oh ringa en go vän!
Puss

Av Felicia Åström - 16 november 2012 08:08

Hejhej! Det var väääldigt längesen sen sist! Vet knappt när sist var..
Men jag antar att det sist inlägget handlade om typ rugby, otippat?!
Nu är det 13 dagar kvar 7 träningar totalt! Vi börjar känna av hatet emellan lagen och under vår köning så tig vi ytterligare ett steg närmare segern.
Vet inte säkert men tror att vi har 1 vecka kvar som vi kommer ha kontakt träning. Sen blir det att bara nöta sönder alla plats, kant, frikast, hel & halv plans försök!
Träningen i onsdags gick mycket bra. Jag gick upp på off frikast och alla andra i laget skötte sig bra! Även om det är ofukuserat ibland vet jag att alla vi 18 ger 110% den 29e!

Tack för mig, ha en trevlig helg!
Klippte till en lugg igår.. Har inte bestämt mig än om jag gillar det! :)

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards