fffeliciiaa

Alla inlägg under september 2013

Av Felicia Åström - 18 september 2013 07:57

Hej! Lyssnat på aviciis nysläpta album? Har fastnat för hey brother. Så trall vänlig. Kan jag rekommendera!

Jaha, annars då?
Annars är det rätt chill. Var på invigningen av bygghemmas nya kontor igår. Fick träffa Vd Michael Olander som sitter i Oskarshamn söndag-onsdag alltså de dagarna jag är i stan. Lite typiskt men men. Andra personer i företaget som man bara har hört talas om fick man ett ansikte på också. Super trevligt med god mat & mycket skratt.
Och vårt bord vann även frågesporten. Yey!

Idag är det golvutbildning på bygghemma. Mycket bygga hemma denna vecka men helt ärligt om jag fick bestämma så hade jag varit där varje dag. Så himla gutt gäng alltså.

Sen torsdag & fredag är jag tillbaks i kontorsstolen som vanlig säljare.

Det nalkas mackjobb i helgen. Hoppas att ni som har vägarna förbi svänger förbi oh tar en kopp kaffe & bulle för endast 25kr.

Dagens tröttaste!!

Nu ska jag slå igen mina bruna ett slag.. Fördelen med att åka buss (y)

Ska försöka uppdatera er på fredag/lördag!

Missa inte att mina brödersband spelar på åströms sportbar nu på fredag. Eventet ligger på åströms Facebook sida, där mer info finns!

Puss & kram

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards