fffeliciiaa

Alla inlägg under september 2012

Av Felicia Åström - 17 september 2012 19:55

Japp, ni förstår väl på rubriken att det blev verkligen en heldag i Kalmar, skulle åkte med eg hem men han åkte hem tidigare så jag blev kvar hos Maja. Började med fika som slutade med middag. Ost och tomat paj bjöd goa Helen på och den var riktigt nice!


Kollar nu på färjan via webbtven och känner hur trött jag är. Ska hem, duscha, packa sen sova. Men imon snackar vi pressat schema!! Äntligen börjar barngympan med 10 nya barn + en uppgift som ska vara klar tills på onsdag sen toppar vi det hela med lite företagsekonomisplugg.. Välkommen älskade tisdag.. NOT!


Nehe ska väl fortsätta kolla på färjan... Har drygt halva resan kvar! :) 


pöss på er. Ring den som vill! 

Av Felicia Åström - 17 september 2012 00:00

Yo!
Är så rastlös men samtidigt skit trött.. Som nu när jag börjar skriva så blir jag skit trött oh orkar knappt hålla i mobilen. Konstigt


Skriver inget invecklat nu utan tänkte slänga upp ett recept på en super god middag, den kommer imon!
Och lite skvaller om helgen!


Puss och gonatt!!


Av Felicia Åström - 14 september 2012 08:22

Godmorgon! Sitter på bussen oh fryser satan, vill in till värmen med lite kaffe :)
Har en kort skoldag idag, slutar redan 12.40, så himla skönt! Hoppas det blir en solig helg så man kan sitta ut på en servering och mysa. Ett önsketänkande..
Ikväll blir det lax med vin hos mammi, mysigt!

Nehe, ska ta oh sova lite, fick knappt nån sömn alls inatt.

Puss & kram

Av Felicia Åström - 12 september 2012 20:45

hejhej!


Mitt inlägg ifrån igår las aldrig upp på bloggen pga. tekniska fel :S hade ett suuuper långt inlägg som bara försvann.. Inte okey bloggplatsen! men men hoppas att detta kommer upp.

 


Nu sitter jag hemma i min sköna fortölj och ska börjar med morgodagens presentation av schyst resande. Ett grupparbete i info. och- komunikationen 2. Riktigt go kus, läste första kursen förra året och den gick kalas bra, så hoppas att denna flyter på lika bra! (y

Var hemma kl.19.30 idag så känner att jag lär nog få sitta här tills gryningen, där av rubriken. 


Har så svårt att komma igång med arbeten, har lite dubbelmoral angående detta. Sitter i skolan och ba: Åhh jag kan inte göra detta i skolan, jag tar med det hem ist! haha sen väl hemma så sitter och jag massa annat så kommer man till nästa lektion och ba: asså, jag typ kunde inte jobba med det hemma.. ( döööör lååångsamt ) haha men nu j-la ska detta göras ordentligt, har grunden klar, så ska bara finslipa lite på det.


Gick igenom min mail innan jag började blogga och hde fått ett mail angående att sitta med i rugbysektionen, så mailade ett litet personlig brev. Hoppaspå det bästa, vore så kul med tanke på mina erfarenheter. Men det finns så mång duktiga elev på stagg som verkligen brinner för föreningslivet. Så jag har några tuffa konkurenter att kämpa emot ;)


Nehe gott folk! Back to work. Kanske, men bara kanske.. att jag skriver en rad eller två efter att jag är klar. Men det lär nog ta tt tag med tanke på att jag ska göra en power point på en mac alltså i keynote.


puss hej!


 



Av Felicia Åström - 10 september 2012 07:13

God morgon! 

Lika morgontrött som jag? Usch, dör typ! Vill hem till sängen igen, snoozade fan i 30 min. Kazo.

Samma visa varje måndag om jag ska vara ärlig, vilket man ska!

Händer idag då?

Skolan, ska förbi mitt f.d jobb oxå. Sen ska jag hem.. ska föröka sätta mig med ett arbete som vi jobbar med i info. och kommunikationen som handlar om schysst resande. 

Ska vara i stort sätt klart på onsdag denna vecka.


Helgen..

.. var mer än lugn. Minns knappt vad jag gjorde så lugn vara den (; nä men hade fredagsmys hos Sandra, sov över och lördagen var verkligen en gott & blandat påse. Fika på stan med mamma och Lovisa, jobba till 18.15, vidare till oscsrs för att kolla CIBK herrar med Blaudet, Hanna, Tolle, ST m.m :) trevligt!

Efter det skullle vi dra till figeholm till Daniel men vi hittade ingen skjuts så vi fick skippa det. tråkigt värre, skönaste gänget!



Nu ska jag skänka ljudnivån på spotify och försöka sova lite!

Skriver mer senare (:


puss

Av Felicia Åström - 7 september 2012 01:41

Hej kära läsare! Fördriver lite tid med att blogga. Sitter på mc vid giraffen (i kalmar ) och väntar på pernillas bror som ska köra hem oss! Varit ihång och festat sen ca. 19 idag. Så nu vill vi bara hem och sova.

Bilden nedan är på mig & mitt fyllo till vän ;) Pernilla

Hörs imon gott folk!
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards