fffeliciiaa

Direktlänk till inlägg 15 november 2013

Ledig fredag, uppskattat!

Av Felicia Åström - 15 november 2013 23:38

wiiehoo, FREDAG!! Så galet skönt! 

Den dagen jag får bestämma själv ska jag vara ledig varje fredag.. eller varje måndag. Gillar att starta mjukt på veckan, tar gärna sovmorgon till 10. istället för behöva gå upp 05.30, men det kommer väl den dagen jag blir VD för mitt egna ;) haha


Tills dess få man knega på och det ska jag göra i helgen på min älskade mack. Var inne på macken här i Oskarshamn där Kent (stations chefen) drog med mig ut på kontoret och ville ha mig som extra jobbare. Jaja, är vid sjukskrivning, möten, utbildning osv. Ingen fast antal timmar. Och ni som vet hur jag fungerar, tar ju emot allt som har med jobb, ansvar & service att göra.

"Pengar kan man inte få för mycket av" är något jag alltid sagt, vissa har kommenterat det, " du ska ju hinna spendera pengarna" haha säger bara det, att jag skulle kunna bränna ( för det har hänt) mina pengar på 2 dagar.. Fan vissa månader gick det mer pengar ut än in.. 

Sen om man har vuxit upp i en familj där man lånat, tagit kredit, avbetalning mm på allt man har under taket, vet man att man mår så mycket bättre av att ha "vita", egna ihop tjänade pengar på kontot än att ha ett sms-lån där räntan äter ser till att du aldrig blir av med att. Sjukt vilka räntor dom har på sina lån.. 


Nehe, ska dra en dejt med kudden nu.. Jobb helg väntar som sagt, går på imon vid 15 men får nog åka in redan vid 14, för att förbereda helgens beställning samt skriva en liten rapport. 

Har ni vägarna förbi okq8 i mönsterås stanna gärna på en kaffe & valfri bulle för enbart 25 kr. Känns som att det kommer bli en väldigt lugn helg, så ska röja lite lagrena , städa av ordentligt.


Gonatt, dröm så sött! 

 
 
Lisa

Lisa

16 november 2013 08:56

Ha ha sötnos! Den dag du blir VD kommer du gå upp 05.30 7 dagar i veckan😜 Men du kommer gilla det. Det är skillnaden👍

Kram!!

http://lisaginas.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Åström - 3 april 2014 10:47

Hej, varit lite dålig uppdatering här på bloggen, tips är att följa mig på instagram @feliciiaastrom, där uppdaterar jag flera gånger om dagen. Ett muf konto kommer nog komma upp så småningom på insta, även en blogg / hemsida kommer att skapas. Ig...

Av Felicia Åström - 19 mars 2014 10:57

Hallå där! Tråkigt väder vi har, iallafall i Oskarshamn och i Flenninge, trademax ringde imorse eftersom jag vann deras instagramtävling i fredags, och dom hade också regn. För er som missat informationen om hur det gick på nomineringsstämman så ...

Av Felicia Åström - 5 mars 2014 12:56

Hej! Anledningen till att bloggen näst intill stått still är för att det har varit lugnt den senaste veckan på MUF Oskarshamn fronten. Eller nu lät det som om att vi inte gör nått men det gör vi men det är inget roligt att läsa om ;) haha Men i...

Av Felicia Åström - 18 februari 2014 00:29

Hej..   Tar nog tillbaka detta med "nästan daglig uppdatering", säger istället att det kommer bli veckouppdatering. 1 längre inlägg 1 gång i veckan lovar jag att ge er.    Dagens rubrik fick bli, "hur får vi väljarna att behålla förtråendet?"...

Av Felicia Åström - 7 februari 2014 11:33


Får väl be om ursäkt för en dålig uppdatering senaste veckan. Haft lite annat att styrt med så bloggen fick vila lite. Som tur är så har ni inte missat något speciellt i MUF arbetet. I måndags var jag och fikade med Måns, vet inte om man kan kalla ...

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards