fffeliciiaa

Direktlänk till inlägg 7 november 2013

I will wait for you

Av Felicia Åström - 7 november 2013 23:11

Hej! Nej bloggen är inte bortglömde helt.. Men nästan!
Ni anar inte hur många gånger jag tänkt att nu ska jag skriva lite om mitt livet. Så kommer nått emellan. Har egentligen inte tid ikväll heller, men kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.

Försöker lokalisera vart jag slutade förra gången..
Men jag drar väl igång med det vardagliga.. Skolan flyter på bra, har inte någon jätte stor ork till att lägga så mycket energi på den just för tillfället. Låter kanske fel att säga att jag har så sjukt mycket annat som är viktigare än skolan för egentligen ska skolan vara viktigast under detta år. Skolan har aldrig varit prio ett för mig.. Har liksom bara lunkat med och på högstadiet var det kanske inte det bästa.. Sämsta betygen, näe eller jo i 8 var det katastrof men idag skulle man inte tro att det var samma persons betyg. Man ser sån klar skillnad när man får studera nått man verkligen brinner för. Valde handels enbart för att få ner allt jag sedan tidigare jobb kunde på papper. När man är 18 snart 19 och man lägger upp alla jobb man haft så är det tyvärr inte så jätte många som tror på en. Pga åldern bl.n Nu efter att man fått visa vad man verkligen går för så trillar det in jobbförfrågningar lite här och där men jag har endån mitt drömmars mål jag vill nå innan min 25 årsdag.. Kanske lite väl orealistisk men vafan. Har alltid slickat mina sår i hemlighet så når jag inte dit jag vill på den tiden jag har på mig löser jag det om jag så ska skriva på papperna natten till min 25 årsdag ;) ingen kan stoppa mig!

På bygghemma flyter det på bra. Hoppas att ni uppmärksammat nesto.se och treadmax.se våra systerbolag, nesto har sitt i Malmö och treadmax har sitt i Helsingborg.. Bara skåningar ;) haha
Vågar inte uttala mig så mycket angående någon fortsatt anställning eller eventuell flytt till skåneland än. Blir det något blir det mer bestämt efter eller precis innan jul.

På OKQ8 ( mitt andra hem ) rullar livet på. Bokat julfest den 29e november på söderport i Kalmar och det ska bli awesome. Peppar järnet med Yasmin & Frida förra helgen när vi hängde lite efter mitt söndagspass.

Tänkte slänga upp lite bilder på sovrummet i nya lägenheten även lite nya "balsam för själen" prylar ;)

Ny jacka

Min nya förälskelse

Sovrummet i bilder. Kommer slänga upp på hela lgh sen ;)

Tills dess får ni hade det bäst! Ska försöka uppdatera oftare..

Trevlig helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Åström - 3 april 2014 10:47

Hej, varit lite dålig uppdatering här på bloggen, tips är att följa mig på instagram @feliciiaastrom, där uppdaterar jag flera gånger om dagen. Ett muf konto kommer nog komma upp så småningom på insta, även en blogg / hemsida kommer att skapas. Ig...

Av Felicia Åström - 19 mars 2014 10:57

Hallå där! Tråkigt väder vi har, iallafall i Oskarshamn och i Flenninge, trademax ringde imorse eftersom jag vann deras instagramtävling i fredags, och dom hade också regn. För er som missat informationen om hur det gick på nomineringsstämman så ...

Av Felicia Åström - 5 mars 2014 12:56

Hej! Anledningen till att bloggen näst intill stått still är för att det har varit lugnt den senaste veckan på MUF Oskarshamn fronten. Eller nu lät det som om att vi inte gör nått men det gör vi men det är inget roligt att läsa om ;) haha Men i...

Av Felicia Åström - 18 februari 2014 00:29

Hej..   Tar nog tillbaka detta med "nästan daglig uppdatering", säger istället att det kommer bli veckouppdatering. 1 längre inlägg 1 gång i veckan lovar jag att ge er.    Dagens rubrik fick bli, "hur får vi väljarna att behålla förtråendet?"...

Av Felicia Åström - 7 februari 2014 11:33


Får väl be om ursäkt för en dålig uppdatering senaste veckan. Haft lite annat att styrt med så bloggen fick vila lite. Som tur är så har ni inte missat något speciellt i MUF arbetet. I måndags var jag och fikade med Måns, vet inte om man kan kalla ...

Presentation


Välkommen till Felicia Åströms blogg.

Här kommer jag skriva om uppstarten av MUF i Oskarshamn som gick av stapel i början av 2014. I Mars är det årsmöte och en styrelse skall väljas.

Under "länkar" hittar du bl.n medlemsansökan till MUF.

Mail:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards